Friday, August 7, 2009

Floria 2009 (N3 tertangguh)

Waktu lunch semalam, aku ngan opismate aku (Kak noor) gi ke floria 2009.. Tujuannya hanya le untuk cuci2 mata, lagipon Pameran tu bukan jauh pon ngan opips aku nie.. Seberang jalan je (ceh!! macam dekat sangat je..) kalo jalan pon dalam 5 minit kot.. x sempat berpeluh ( kalo mendung le..)

Aku ni pon sangat le sengal!!.. beriya nak bawa kamera, last2 lupe pulok.. terpaksa le guna Kamera Hangpong yang cikai.. Hangpong pon hangpong le, janji ade gambar.. Pesta ini memang best, banyak bagi aku idea nak decorate landskap umah aku nanti..(berangan.. nak ade rumah atas tanah!!..) Ieehhoooo!!!.. Asyik dok tengok bunga-bungaan.. Mata aku pon dipenuhi ngan bunga.. silap2 jadi minah bunga plak.. Isk.. Minta2 jangan jadi begitu sangat!!..

Kalo ade kesempatan aku nak pergi lagik, sebab x puas pusing semalam.. lagipon tengah panas terik.. nanti nak ajak Mr. M le, tue pon kalo die nak..
Korang layan le gegambar nie..


Ketika memula sampai kat Floria
Landskap yang menarik!!

Pondok buluh yang menarik minat ku.. Nak soh Mr. M watkan untuk aku le.. lalalalala.. nak beli x mampu!! huhuhu..

Ambik gambar di setiap sudut..

Alangkah nyamannya dapat duduk kat atas nih..

Opismate aku..

Kreatif nye diorang nih.. Bentuk Cipan@tapir

Nie plak burung-burungan

Sama seperti diatas

Bunga kesukaan aku.. Bunga Mawar @ Ros

Jambangan bunga Ros..

Pandangan yang menyamankan hati aku.. penuh dengan warna warni

Cantik nyer..

La sketnye gambau, rasenya penat aku ambik semalam.. Sebelum balik sempat aku rembat sehelai tudung, nak pkai time raye nanti.. uisk.... lalalalala...

No comments:

Google