Wednesday, August 5, 2009

SmS from Niti

kalo korang ade bace N3 aku yg lepas, mesti korang ingat member aku "Niti" yang aku ceritakan.. Malam tadi die Sms aku.. Sms nyer berbunyi "Aku dah bersalin. Baby Girl".. aku menjerit suke dan tros kol die.. tanye kaba die.. Aku tanye le bersalin bile... die jawab "3 Ogos, pukul 2 pg".. lagi le aku menjerit.. sebab nanti baby die same besday ngan aku..
Sebelum nie aku ade gak cakap ngan die, "bersalin le 3hb, nanti besday die same ngan aku..." hehehe... NITI.. Kan termakbul permintaan aku..
Kepada Puan Niti, Tahniah ye, moga2 dengan kehadiran baby tue boleh mengeratkan lagi perhubungan ko suami isteri.. dan moga2 baby tue dapat memberikan cahaya kebahagiaan korang.. AMIN..

2 comments:

FiEza_HaMiD said...

ko ada no.tepon dia ker..beshnyer dia dah jadi ibu..bilalah time aku nih..tak sabo..tak sabo..hehehhe

a LoT oF LuV said...

sabau2.. lepas nie turn ko plak..

Google