Thursday, August 20, 2009

Ramadan datang lagi

Lagi 2 hari umat islam akan menyambut ramadan.. Aku rase macam x sabar rasenya nak menyambutnya. Minta2 le ramadan kali ini aku dapat pose penuh. Lagipon bulan pose nih aku akan sibuk dengan aktiviti tahunan aku.. ber'bisnes...' hehehehe.. bestnya..
Lepas sebulan berpose, kite akan menyambut raya plak.. Tahun ini turn balik kg Mr. M.. best gak balik kg die, yang x bestnye pepagi raye mesti aku nanggis ingat kat mak aku.. huhuhuhu.. raya ke3 baru baru kg aku, tapi plan kami nak gi honeymoon (x tau kali ke bape) pada raya ke5.. boleh dikatakan kami akan ber'holiday' time2 lepas raya macam nih.. Iyelahkan.. dah sebulan kami membanting tulang, nak tido pon cukup!!.. lepas2 tu boleh le berjalan.. (isk..isk.. kuar tajuk nih!!)
eeiii lagi 2 hari aku kena bangun awal.. maybe kol 3.30pg.. nak prepare makanan untuk bersahur.. lepas nih x merasa le nak bangun kol 9 ke kol 10 ke.. huhuhu.. Kalo tahun lepas, aku rase gumbira bile nak pose, dengan harapan berat badan ku akan menyusut.. Tapi tahun nie harapan ku akan hancus!! malahan perut ku nih akan terus membuncit!! Nak wat cam aner, nasib badan..
X sabar nak tunggu hari Sabtu.. nak merasai kepuasan berniaga.. Dan Azam aku pada Ramadan tahun ini, aku Nak Pose Penuh.. Minta2 dimakbulkan.. AMIN

No comments:

Google