Tuesday, August 11, 2009

Birthday lagik!!

Kali ini N3 pasal sambut Birthday plak.. Malam Jumaat lepas aku bertolak balik kampung aku di Melaka. Kali ini Mr.M yang sibuk2 ajak aku balik.. Sebab nanti bulan pose nih kitaorang dah x bleh balik (bz Berniaga).. Jumaat yang akan datang ni plak, Mr. M ajak balik kampung die plak.. tujuannya same, x boleh balik bulan pose ni..

Alang ke palang aku balik kg ni, aku mula le menggatal nak sambut besday untuk pu3-pu3 aku.. selitkan sekali nama aku ngan akak aku.. Sambutan besday kali ini, x bape best sebab kak long aku x dapat datang sebab anak die demam.. 'takut berjangkit plak kat org lain' katanye.. memula nak cancel je, tapi dah janji ngan akak aku yang sorang nih ku teruskan jua..

Kali ini suasana ketika balik kg x bape seronok seperti yang dulu2, pergerakan kitaorang terbatas.. x boleh nak kuar umah sesuka hati sebab ketika tu, IPU jerebu sangat tinggi, tambahan plak ngan H1N1 yang menular, lagi le membantutkan aku nak ke mana2. Nak gi kuar beli kek pon kena pakai Mask.. isk.. bile kah bencana nie akan berakhir.. Seksa rasenye..

Ape2 pon aku dapat gak sambut besday untuk Aku, damia, Umairah dan akak aku walaupun x seberapa.. jadik le.. Yang penting dapat makan kek favorite aku..


Justify Full

No comments:

Google