Thursday, October 22, 2009

"Abah.. Jom la gi mandi air terjun"

Ayat nih memang x lepas dari mulut puteri sulung ku. Pantang balik kampung Mr. M, mesti ajak ke sana. Sampai mentua aku naik bising, "Kalo dah biasa bawa, nanti setiap kali balik mesti nak pegi..". Mr. M sonyap kalo mak die dah cakap macam tue.. tapi harus le die ikutkan permintaan anak die.. Eiii..kalo anak die cakap, cakap aku dah x laku dah.. mesti pentingkan anak die.. Kadang2 aku pon terasa gak.. Kalo beli ape2, blm sempat aku suapkan ke mulut aku nih.. die dah pesan... " Tinggal untuk Umairah sket ye.." Tesion siut!!!

Kadang2 Kalo benda (makanan) tu mahal macam aner pon, die akan tetap belikan untuk anak die kalo umairah minta.. Kalo aku ni x mengandung, permintaan aku di no. 2 kan.. Tapi disebabkan aku ni mengandung, mesti le utamakan aku.. hihihihikss.. macam kena selalu ngandung je macam nie.. Tension!! Seb baik ade blog.. boleh le luahkan rase kat sini..
Korang layan le gambar2 puteri2 ku ketika di Lata Kekabu, lenggong, Perak (Kg. Mr. M)


2 comments:

Emilia said...

Samer besau dgn kakak dier dh

a LoT oF LuV said...

2 le pasal.. subo le katerkan

Google