Thursday, October 29, 2009

Xde tajuk

Aku x tau nak bubuh tajuk ape.. Belasah je lah..

Dah 2 hari aku jadi pemandu yang berhemah, sopan santun, bawa pon pelan2 je.. x sampai 100km/j pon.. hehehe.. Ini gara2 takut dengan kejadian yang menimpa salah seorang pegawai kat Kementerian aku nih.. Aku jadi fobia dengan cerita2 yang aku dengar dari mulut ke mulut.. walaupon cerita2 tu semakin lenyap, tapi aku nih dok terp.k2 dengan cerita diorang.. Sungguh menginsafkan & Menakutkan!! Oleh kerana itulah aku selalu kena kuar awal sekarang, sebab bawa plan.. bile pulok nak sampai..

Macam biase, kalo dok je kat tempat driver tue sambil tangan memegang stereng.. fikiran aku terus melayang.. macam2 yang di p.k kan, kekadang sampai memikirkan benda2 yang x logik je.. contohnya, berangan2 dapat menang pertandingan.. dapat Exora ke.. Wish ke.. Caldina ke.. Isk.. Tingginya angan2!!.

Sori le.. sebenarnya aku nih dah kekeringan idea nak update blog ni. Ini sume gara2 'Cafe wolrd, Facebook'. sila salahkan facebook ye..

No comments:

Google