Wednesday, October 21, 2009

N3 tertangguh..

Dah abis Syawal baru aku terhegeh2 nak upload gambar masa raya. Tapi masa raya pertama dengan kedua, xde gambar sebab lupe nak bwa balik kamera ke kampung Mr. M.. Sayang nyer!! dah kuar rumah baru teringat! tapi malas nak suruh Mr. M patah balik.. takut kena mare.. biar je lah..

Gambar2 nih masa beraya di kampung aku (raya ke-3).. Rumah yang penuh dengan kenangan.. Kat sini le aku membesar, tapi lupa nak snap gambar umah aku.. yang ada, gambar dalam umah je. Rumah nih dah lame x terurus, masih aku ingat masa mak aku tinggal kat sana.. Rumah nih sentiasa bersih, kemas dan tersusun.. tapi sejak ada 'orang lain' ambik alih.. terus hancusss rumah aku nih.. X pelah asalkan ayah aku bahagia..

(Kanan) Kakak long aku dengan sepupu aku

Anak2 sedara aku yang sentiasa meriah..
Macam nak runtuh rumah!! Die punya bising!!

Sume nak 'peace'..

No comments:

Google