Monday, October 26, 2009

Risau

ADe berita yang x bape baik ku terima semalam, hari nih rase malas nak buat sebarang keje.. xde mood!! dan malas nak taip kat sini. Minta2 le ape yang 'makcik' tu cakap x betul.. Minta2 segalanya berjalan dengan lancar, selamat.. Nampak aku happy je ari ni, tapi aku sangat le sedih!!.. Aku cuba berpura-pura dengan menunjukkan aku hepi sekarang!!

Tetiba rase syadu!! "Ya ALLAH, tolong jangan Kau duga aku dengan Dugaan yang berat macam nih... Aku sayangkan dengan sume orang yang berada dekat dengan ku.. Aku terima dengan ape jua kurniaan Kau.. Tapi Janganlah Kau tarik kembali anugerah yang istimewa buat ku.." Bagi aku, duit.. boleh ku cari..tapi kasih sayang susah nak didapati..

Kepada Semua rakan2 ku. Hargailah insan yang masih ade disekeliling mu..

3 comments:

nik said...

nape zila?
ko buat aku takut je...

Emilia said...

ader masalah ker zillah?

MrS.FaDiR said...

naper nih zila..ada masalah ker

Google