Thursday, October 22, 2009

Apa yang telah ku Lakukan

Eiii.. time2 duit hampir2 kering ni, ade je yang aku ni kenan.. Tapi aku memang minat sangat benda ni dari dulu.. Sekarang nih bile dah jumpe terus rembat. Sayangnya die xde perabot.. Aku suka sangat melayan puteri2 aku mainan2 nih.. iskk.. kopak! seb baik murah!!

Aksesori die kena cari kemudian plak.. Silap btul!, sepatutnya sebelum booking aku kena tanye opismate kat sini dulu.. ni dah beli baru tanya die.. die kate nampak kosong le.. Tapi xpe, boleh beli kemudian.. Suka le si Umairah nih..




2 comments:

Emilia said...

best..best nie den pun suker gak tua..tua gini pun nk main gak boleh tak? umairah

a LoT oF LuV said...

ntah nanti kalo dapat, umairah yang main ke ibu die yang main tak tau le.. x sabar nak tggu sampai..

Google