Tuesday, October 6, 2009

Tajuk yang Gah

Ceh.. wah... ingat x N3, pasal aku ganti PA sub.. Keje punya le banyak.. X sempat nak bace paper. Jalan pon macam berlari. Nak siapkan keje punye pasal.. Telefon plak x reti nak diam, bunyi memanjang.. rase nak cabut je wayer telefon tue.. Tapi sejak aku selalu ganti P.A, banyak benda baru yang aku belajar. Tambahan plak, SUB ku yang sudi menunjuk ajar pada aku. Nasib kureng baik, die pose, kalo x 4 hari le aku makan free.. die belanja.. Rugi-rugi..

Tengok le meja yang berserabut.. sampai naik fening kpla aku ni..



Hari nih plak aku dapat lagi souvernir dari P.A yang sebenar.. Rase best plak..
Aku yang berkata-kata "Kak azmah.. cuti le lagi.. gi le holiday memana lagik.. pastu bawak le balik present lagik.. hiks.."


Agaknya, New Zealand ni glamor ngan Burung Kiwi kot.. Baru aku tau..

Burung kiwi, dalam satu2 masa boleh jadi bola rugbi..


Coklat... yang ini mesti ditunggu oleh pu3-pu3 aku..

No comments:

Google