Tuesday, October 6, 2009

Weekend

Tengok le, pu3-pu3 ku yang semakin akrab. Alhamdulillah, Umairah dah boleh terima kehadiran Damia. Kalo balik dari mana2, masuk je rumah terus tanye si 'adik'. Kalo aku marahkan Damia, die akan pujuk adik die. Aku suka dengan perubahan Umairah. Kalo sebelum nih, Umairah macam x boleh terima dengan kehadiran Damia. Mungkin sebelum ni, aku dengan Mr. M bagi perhatian kat dengan die je, tapi bile Damia ada.. perhatian beralih pada Damia..

Sifat "kakak" pada Umairah semakin menyerlah.. Semakin menyayangi Damia. Aku plak semakin bahagia dengan keakraban diorang..

Tapi adat le adik beradik, ade masa gak diorang bergaduh.. berebut.. Tapi aku cube selesaikan pergaduhan diorang dengan baik.. Cube memberi kasih sayang seadilnya.. kepada diorang.

Harap2 Keluarga kami akan bahagia sehingga ke akhirnya.. AMIN..

No comments:

Google