Thursday, October 22, 2009

Bersantai2 bersama kakak ku

Kakak aku dari kampung datang beraya kat umah aku minggu lepas.. tapi baru sekarang nak tempek dalam blog sebab kemalasan yang melampau!! Diorang ajak aku gi tengok Sepupu abang ipar aku yang baru bersalin..

Sepupu die nih kawin ngan mamak kaya.. Untung ooo.. Gaya2 mewah diorang layan baby die. Maklum le cucu sulung kat family mamak tue.


Hambik Ko!! sebijik muka mamak, tapi dah besar mesti lawa..
Yang kat pipi tu, bukan tahi lalat.. tapi saje diorang wat pakai celak
ngan campuran ape ntah..

Lepas je melawat, aku plak sibuk soh Mr. M gi cari Buah Kundang kat pasar Chow Kit.. Teringin sangat.. Tapi hampa!! x jumpe!! minta2 le jumpa sebelum aku bersalin. Disebabkan x jumpa buah kundang, Mr. M belikan aku buah Delima, sebab masa pregnant anak ke2 aku mengidam nak makan buah delima.. Mana sama Abang oiii!!!..

Pastu tue anak sedara aku sibuk nak gi KLCC plak, nak mandi katenya.. Tapi aku x bagi sebab takut wabak H1N1 tue, Setahu aku.. wabak nih berjangkit melalui Air liur.. mana le tau kot2 diorang (pesakit) meludah kat dalam air tue.. pastu anak2 sedara aku ni terminum.. Eii takut.. minta dijauhkan..

Berposing di atas jambatan..

Aku ngan Puteri2 ku.. ngan baby dalam perut..
Tukar lokasiFarah Najihah
Damia sedang mencuba buaian..
Abang ipar aku yang sporting..
Puteriku leka bermain.. masa ni kalo panggil pon, die wat x tau je..
Nayli Farzana jealous ngan Damia, die nak try gak..


Sepupu yang rapat, minta2 le diorang kamcing sampai besar..

Tengah tengok ape le tue..
Ini plak trip ke Putrajaya.. saje je bawa diorang pusing2.. sebelum balik kampung. Ingatkan nak tengok ikan kat masjid, siap beli roti lagi lagik.. tapi ikan2 tu dah xde. Sayangnya, mane agaknya diorang letak ikan2 tue.. dah le banyak, besar2 plak tue.. Cian anak2 sedara aku macam frust je..
Puteri aku lagik.. memang suka sangat bergambar

Anak sedara aku yang sulung, Rahim.. Ikram dengan Puteri ku
X tau le sape yang ambik gambar nih, abang ipar aku tengah pakai topi anak die..
Cian die.. Baru bangun tido
Bersantai..
Mood bergambar
Kakak2 aku yang disayangi

Berposing depan masjid Putra

Sekian... Harap2 diorang berpuas hati ngan layanan aku masa kat sini.. Buat kakak2 aku.. jangan serik ke sini lagik..

No comments:

Google