Friday, October 16, 2009

Yeay!! Hari Jumaat

Hehehehe, biase le kalo hari jumaat je.. cepat je nak bangun gi keje. Sedar bukan main awal lagi.. Esok cuti!! boleh le aku berjalan2 ngan Mr. M. Kebetulan, esok ade 3 jemputan rumah terbuka. Tapi tahun nie aku x buat pon rumah terbuka, mungkin sebab aku nih dah x larat. Kalo terlalu aktif pon aku nih jadi cepat mengah (2 baby kot!! Berangan!!).

Dalam kepala hotak nih, sedang berangan2 nak gi shopping kat KL esok, sambil2 gi rumah terbuka tu.. Pastu gi je umah terbuka, aku nak makan semahu2nya. Sebab xde istilah "diet2" dah. Hari ini pon, ade jamuan hari raya kat bahagian aku.. Aku nak makan banyak2.. x sabar nyer!!

2 comments:

MrS.FaDiR said...

ngandung tak yah diet2 kan..kan..kan..kan..

a LoT oF LuV said...

mmg pon.. mkn selagi boley..

Google