Sunday, July 5, 2009

Baby Sitter

Hari ahad biase untuk aku relax2.. sbb dah 5 hari keje non stop.. pagi sampai malam.. tambahan Pu3-pu3 aku yang baik belaka.. balik je keje ade mcm2 benda yang perlu ku wat.. ingatkan hari nie b oleh le bersantai2an.. tapi terpaksa plak jage anak sedara aku sbb mak aku ade hal kat kg.. mak die plak keje...

lagi2 diorg nie x tido seharian.. penat gak melayan diorg seharian.. dengan wat perangai nyer.. x makan saman.. Geram betul!! rase nak gigit2 je..

Tapi dua sepupu nie, kejap baik.. main same2.. kejap lagi gaduh.. rebut2 barang... Jarak umo pon x jauh.. tahun yang same.. tapi idham kuar awal 2 bln dari Umairah..

eiii baru jage 2 org yang lasak. agaknye macam aner orang yang jage reramai tue.. lagi Tension..
nie die.. Hero Ngan Heroin.. yang aku citer kan tadi..

Pu3 aku Umairah & Anak Akak Aku (Idham)


No comments:

Google