Tuesday, July 7, 2009

Kebizian melampau!!

Sepanjang minggu nie, aku x dapat nak berlintas langsung disebabkan kursus yang perlu ku hadiri... Eeeeeiii... Dalam masa yang same aku terpaksa melupakan ketagihan yang melampau untuk meng'updated' blog aku nih!!

Dalam kursus pon dok ingat, blog..blog..blog!!!! arghhhhh!!! rindu giler lah!!!.. Ingatkan nak update dari umah je.. tapi fhm2 le, aku nie ibu kepada 2 org Pu3 nie bz memanjang.. Anak2 plak Ya Allah.. Sungguh kreatif & Inovatif dalam menguruskan umah aku tue... Korang bayangkan le, ambik susu, pastu tuang kan lantai.. pastu berenang.. tak ke kreatif name nyer.. Tak pon, ambik mainan, sumbat dalam speaker radio aku... lagi satu idea diorang, ambik mainan, susun kat rak TV.. Balik je, rase nak gigit je diorang... SABAR!!!SABAR!! nak mare memang tak patut!!! Lantak le umah macam aner pon.. Janji diorang Bahagia.

Tapi!!!! semalam si kakak masih lagi menguji kesabaran aku!! 'KENCING' merata2.. pastu boleh x mengaku lagik.. TENSION!!!.. Terpaksa le aku mengajar die semalam.. soh dok dalam bilik air dekat2 setengah jam jugak!! pastu bile tanye kalo nak kencing kat mane.. dah kencing gi mane.. sume dia bleh jawab.. minta2 die boleh 'save' dalam memori die..

Kalo boleh aku tak nak pukul@cubit pu3 aku lagik.. Nak try cakap bebaik plak.. Moga2 usaha aku berjaya kali nih..

No comments:

Google