Sunday, July 5, 2009

Damia Dah Pandai Jalan..

Eiii.. best nye Damia dah pandai jalan tanpa bantuan@sokongan dari sape... Menggengkang jugak le.. tp mungkin die cube nak imbangkan diri die.. Heehehehehe.. seronok nyer aku.. nanti nak shopping x payah le nak dukung die... best nyer..

Mungkin die jugak ikut tradisi kakak die.. berjalan pada umo 10 bulan.. ok le tue, kira cepat gak.. ade separuh orang cakap, budak pompuan memang cepat wat 'keje'.. Bile le, nak dapat anak lelaki plak nie... Tapi kalo boleh aku nak sambung belajar dulu.. Aku terasa diperendahkan orang.. dengan jawatan & taraf aku sekarang... Tak pe aa.. sape tau satu hari aku berada lagi tinggi dari jawatan 'die' skrg.

Cabaran buat aku.. Kepada yang berkenaan.. Teruskan mencabar, Semoga dengan cabaran tue boleh menguatkan lagi semangat ku...

Alamak lari dari tajuk!!! Tengok nie, Damia dah pandai jalan dah..




6 comments:

Monamie said...

yeay! dh pandai jalannn! bila la pulak turn hafiy! syoknya ..

a LoT oF LuV said...

sabar le... x lame lagik hafiy plak..

Azfaliza Abd Latif said...

kiutnya damia..akak dia umairah pun kiut gak.. ;)

mmg best anak dah pandai jalan tapi nak kejar tu yang tak best..dia lagi laju dari kita..huhu..tapi tak sabar gak nak tengok lala jalan..hehe

a LoT oF LuV said...

Tak lame lagik lala jalan le tue.. die dah pandai wat ape skrg?

a LoT oF LuV said...

Nak2 time nak pkai pampers... mak datuk, macam lipas kudung die lari.. kalo die rase lari x laju.. die merangkak plak.. Tension je, nak kejar die..

Azfaliza Abd Latif said...

lala dah pandai meniarap pastu pusing2...skang pantang tengok org pakai tudung konpem nak ikut...

Google