Saturday, July 18, 2009

Mesin Basuh Automatik


    • Washing Capacity: 11kg
    • Energy Saving - Standby Power Zero
    • Aquabeat Plus with Twin & Twin Scrub Washboard
    • Foam Wash
    • 10 Programmed Courses
Pagi tadi aku borak ngan mak aku.. pasal mesin basuh le.. die bising, kat umah die kat kajang xde mesin basuh.. die kata nak beli yang 10kg senang nak basuh toto. Pada pendapat aku plak, mak aku sorang, balik kesana pon 1 minggu sekali. macam rugi je aku rase.. aku pujuk die, hujung tahun aku beli mesin lain mak ambik le mesin nie.. tak payah le beli lain.. jimat duit.. (Aku memang berangan2 nak beli mesin basuh yang besar.. ade anak kecil nier, memanjang je kena basuh toto..)

Tapi idea mak aku plak laen.. Die nak belikan aku mesin tue, pastu die ambik aku punye... X sampai hati plak aku.. Die sibuk nak gi jusco, nak tengok mesin basuh.. aku dah hantar kan.. Disebabkan die x sempat2 aku nie x dapat le nak join same.. sebab banyak keje umah aku yang tak siap lagi.. Aku janji petang2 sket aku sampai..

Ni die baru kal aku, bagitau aku harga lagik.. 1,500.. Mahal nyer.. mampuih aku.. Tapi aku survey kat courts rege die 1,574... nanti aku p.k.. nak beli ke x..

No comments:

Google