Thursday, July 16, 2009

Tag dari Ishah

I-shah, sori le lambat jawab. Aku BZ minggu lepas.. baru ari nie aku bukak belog ko..


1) Bila last kena marah?

Jumaat lepas

2) Kena marah dengan siapa? Letakkan nama penuh beliau.
Muhamad Bin Mat Hussin a.k.a Mr. M

3) Apa tindakan anda bila kena marah?
Diam jelah, sebab masa tue ckp dalam henpong.. lgpon member2 ramai kat sebelah..

4) Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
X terkata2.. memang salah aku pong..

5) Antara bentes kaki dengan pijak kaki, mana pilihan anda jika anda dapati anda tidak bersalah?
dua2 x nak.. Laki aku ooo.. DERHAKA aku nanti!!

6) Rasanya, bila anda kena marah, anda akan lepaskan pada orang sekeliling kah? Atau siput tepi pasu? Atau pokok daun semalu?
Tengok pada keadaan..

7) Apakah ucapan anda kepada orang yang suka marah2?
tak tau nak cakap ape.. Sebab aku nie pon panas baran gak!! ahaks..

8) Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab tag ini.
Hafizah, nik, axieazie, azfalizaa, buyen N kak dilla

1 comment:

nik said...

aku nk jawap nehh...
sila baca kt blog aku

Google