Tuesday, July 28, 2009

Hari Ini & Semalam

Salam sume, hari ini xde yang menarik.. Cume ade sket aktiviti yang aku lakukan..

Pagi tadi ade taklimat untuk "Penjumudan pembantu tadbir rendah ke Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi)".. Taklimat yang agak menarik kerana membuatkan aku lebih memahami pekeliling yang telah ku printkan pada awal bulan nie.. Kami diberikan dua pilihan, sama ada mahu terima dengan penjumudan tersebut atau tidak.. jawapan die "Of coz aku terima (setelah ditimbang2)". Of Course le, gaji aku akan naik.. Yabeda bedu!!!

Pastu, lepas lunch tadi aku call ex-classmate aku masa sekolah rendah.. Aku doakan 'die' dapat apa yang 'diharapkan'.. (macam aku ye hafiezah..) AMIN!!!!.. Best gak borak ngan die, maklum le kiteorang dah lame lost contact.. tak sangka jumpa kat MOF nie.. Keje dalam satu bangunan tapi baru2 nie je baru jumpa, selama nie tak jumpe2 pong.. belum ade rezeki nak berjumpe kot..

Semalam plak, aku minta ngan Mr. M.. 'Teringin nak makan cempedak'.. ohohoho.. on the spot die gi beli.. best nyer.. manje le plak aku nih.. ahaks.. (menyampah!!).. dan malam tadi,(11.35pm) sebelum die sampai rumah, die kol aku soh bancuh tepung.. Mak aiii.. aku yang tengah wat tahi mata, terpaksa le bangun.. wat gak cempedak goreng.. Orang memalam tido, aku plak memasak memalam buta.. Mesti diorang tertanya2 'sape le masak cempedak nih'.. hiks..

Haaaaa... lupe nak citer, khamis ini aku cuti sebab nak gi shopping kat Jusco Equine sebab ade J Card Member Day.. Dan aku kena bersedia untuk berebut2 untuk mendapatkan barang murah dan terhad.. Dan bersedia kat depan pintu (sebelum jusco bukak) sambil tolak Troli.. Bile pintu dibukak je, kena lari2 & berebut (macam Pertandingan je).. Insya Allah, kalo x terlupa.. aku akan uploadkan barang2 yang aku shopping..

Xde lagik dah benda yang nak diciter.. nanti le kalo ade citer menarik, aku key in lagik.. bye...

1 comment:

Unknown said...

beb ko nak tak jj voucher..rm250 jerk mcm2 dpt...kol aku

Google