Wednesday, July 22, 2009

Gaji bln ni x cukup!!!!

Semalam aku dapat Slip gaji... Agak kelam kabut gak aku tengok, kot2 tanggung kerja tempat kak mona tue dah masuk ke belum.. Eiii... geram nyer maner Elaun Tanggung kerja nih, Cakap nak masukkan dalam gaji bulan nie tapi Hampehhh!! (baru ingat nak shopping2 J Card Day, melepas haku!!!!) Tadi CC aku call Admin, tanya pasal Elaun tue.. tapi die kater Gaji bulan depan plak.. Geramnyer!!! soba jelah

Tunggakkan gaji pon x dapat lagik.. korang bayangkanlah. Sepatutnya aku berhak dapat kenaikan gaji pada bulan 10 tahun 2008.. tapi sekarang dah bulan bape tapi x naik2 lagik.. tunggakkan pon x dpt.. Aku dah kol PSM sendirik tanye, diorang kate dalam proses.. mungkin dapat dalam bulan 10. korang bayangkan 12 bulan gaji aku tertunggak.. kalo dapat bulan 10, ok gak sebab baru lepas raya.

Tapi bulan nie duit paras hidung je.. X pelah, seb baik ade Talian hayat!!!

**Abang, tolong bagi duit poket lebih sket ye bulan nih. lalalalala

1 comment:

nik said...

aku ingt gaji sume org xcukup!hampehhh!!gempak jap!!hihihi

Google