Monday, July 27, 2009

Taq From Queenz

1. Where you and I met?
#Kat ofis... Of coz MKD..

2. How long have you known me?
# Sejak masuk MKD nie.. Lebih kurang 2 tahun lebih..

3. The last time we saw each other?
# Baru jumpe, 5 minit lepas..

4. Your first impression of me upon meeting/seeing me?
# Macam garang je, serious.. uhuks.. tapi bile kenal lame, tak macam di sangkakan plak.. sporting..

5. Am I funny?
# Boleh tahan gak.. suke kena kan orang..

6. What's my favorite music?
# la x tau le pulak.. lupe nak tanye.. (sungguh x prihatin!!)

7. Would you call me preppy, average, sporty, punk, hippie, glam, nerdy, snobby, or something else?
# ...... (bleh x? soklan nie x nak jawab.. tak tau nak isi ape..)

8. Have you ever hugged me?
# tak pernah.. Nanti le dekat2 nak raya masa bermaaf2an (masa tue jangan lupe bagi Angpau wokey!!)

9. If there was one good nickname for me, what would it be?
# plz refer soklan ni.7..

10. If you and I were stranded on an island, what would I bring?
# Ayam ngan daging yang diperap.. boleh wat BBQ.. nyum..nyum..

11. Where do you think I will be in 25 years?
# TMKD kot.. Kalo betul... Sila belanja.. hehehehe..

12: Will you re-post this so I can fill this out for you?
# Kalo rase free, ape salahnye..



wanna tag:

1. Hafizah hamid
2. Kak dilla
3. Emilia
4. Anggerik Sofea
5. Buyen
6. Kak Noor

No comments:

Google