Friday, July 3, 2009

N3 Pasal duit lagik!!!

Aku baru terima kelulusan penanggungan Kerja Jawatan Pembantu Tadbir (Kesetiausahaan), Gred N17... Alhamdulillah, Kebetulan dekat2 nak raye nie. Aku memang nak pakai duit.. nak beli baju raya untuk anak2, Mr. M, emak dan diri sendiri. Memang jadik kebiasaan, aku yang akan membeli baju2 untuk diorg2 nie.. Tahun ni plak kena tambah lagik 1 psg baju kurung.. Pu3 ku yang ke2 pon dah pandai jalan, so kalo die pkai bju kurung mesti comeiii!!!

Hari ini gak PSM ade call aku berkenaan pergerakan gaji aku yang tertunggak.. Dan Cik Haslia dah janji nak wat skrg.. dan dijangkakan dapat tunggakkan dalam bulan nie jugak... korang bayangkan lah, dah 10 bulan aku x dpt pergerakkan gaji.. Seksa nyer menunggu.. member aku satu Intake pon dah dapat pergerakan gaji.. ALHAMDULILLAH.. Ya ALLAH, syukur kepada mu yang Ya Allah..

No comments:

Google