Sunday, July 12, 2009

Team Tarik Tali

Macam aku bgtau sebelum nie, aku masuk 'Game Tarik Tali' untuk S&K.. cube2 je, sebab sebelum nie aku x pernah pon berminat nak masuk game nie.. Tapi bile dah masuk best gak.. Macam ketagih je..

Aku disuruh jadi Pengemudi, pada hal aku tak tau pon nak wat macam aner... ape tugas die, sebab aku tak pernak main.. tak pelah, aku try jelah.. takut gak sebab diorang kater tempat yang aku dok ni bahaya.. bleh patah pinggang.. abih dah takde yang nak.. terpaksa le aku, diorang pon dok soh aku dok temput... nie Kes terpaksa le nie.. tapi nasib baik xde accident yang berlaku.. Puas aku berdoa...

Team Tarik Tali S&K
Kumpulan kami, menang baju je..
Inile dikatakan 'Kalah Bergaya'.. wakakakaka..

Bergambar sambil menunggu team lelaki..(pom2 girl) ahaks..

same seperti diatas

Izi (BKP), aku & Intan

Ready untuk tarik


Sehabis tenaga...

Tarik bagai nak terber**

Ready untuk kali kedua

sebaik habis tarik..

Kalah bergaya


x tau le ape si izi nie nak cakap

ketika nak masuk Gelanggang ngan si Hafni & Izi

Sekali lagi sehabis tenaga

Sokongan dari team lelaki



sorak semangat



Ketika di tolong oleh zamri untuk mengikat badan ku dengan tali

PEACE..

Peace lagik...

No comments:

Google