Tuesday, July 7, 2009

Tak Sihat

Sejak 2-3 hari kebelakangan nie aku rase macam tak sihat je... bile malam je rase nak demam.. risau gak aku nie, sekarang demam pon macam2... Selsema khinzir le.. denggi le.. macam bebaru nie yg mak aku kena plak.. jangkitan kuman kat peparu.. Uhhh.. sungguh menakutkan.. Minta2 le aku nie x demam selagi x abih kursus nie.. bile lagi le aku nie nak attend kursus.. Lambat plak nak confirm..

Cepat le confirm... x sabar.. x sabar.. ade bende yang ku idamkan.. kalo dah confirm macam2 bende yang blh dibuat.

Esok aku kena jadi MC.. Eiii nervous aku!! Jangan le aku nie menggigil2 depan diorang.. minta2 le kool... Macam tapi ade game 'Sumpahan 7'.. dah tinggal lagi bape org je.. yang lain dah berjaya ditewaskan, tapi akhirnya aku jugak tewas sebab gabra gile.. satu dewan dok tengok je kami.. Sogan makcik nih haaa..

Kalo aku teringat esok, aku soh diorang snap gambar.. nanti aku tempekkan kat blog aku nih..

Sign KSP..Sign KSP... Berjaya kah aku menonjolkan diri????
Kalo berjaya nanti akan ku tempekkan Sijil aku kat blog nie.. Bukan niat nak riak.. Tapi nak share citer gumbira ngan korang sume.. InsyaAllah..

No comments:

Google