Wednesday, July 29, 2009

Mc hammer


Hari ini aku MC, disebabkan pagi tadi aku mengalami fening kpala.. rase berpusing2 macam gasing.. Pastu aku bawak baring sebab takut jatuh plak nanti.. Pastu Mr.M bawa aku gi jumpe doktor gi cek tekanan darah aku (takut ada darah tinggi).. Tapi Alhamdulillah, tekanan darah aku normal.. mungkin kesan dari perubahan hormon aku.. hiks...

Disebabkan keadaan aku yang x sihat, mak aku telah membawa Umairah gi ke MPKj.. Atas urusan membayar Cukai pintu.. Aku x dapat hantar disebabkan keadaan yang kureng sihat.. Aku yang risau kan keadaan Umairah, telah menelefon mak aku setengah jam sekali.. tanyakan keadaan umairah.. Mak aku nih plak, tak pernah terlepas bawa umairah jenjalan.. (Sebelum nie, mesti aku larang..) Maka, apa saja kemahuan umairah dituruti.. Tengah hari tadi aku kol, mak kate ade kat KFC sebab umairah nak makan KFC.. lagik setengah jam aku kol lagik.. ader kat Mc' D plak, makan eskrem plak.. Mesti die happy jalan ngan mak aku, sume yang diminta sume mak aku tunaikan..

Bile le si budak Becok nih nak balik.. Ibu mu nie sedang kebosanan kesorangan.. Lepas nih, kalo mak aku ke mana2.. comfirm die nak ikut lagi nih.. Apa le.. alasan yang akan aku bagi nanti..

No comments:

Google