Friday, July 3, 2009

Shoping.. shoping.. shoping

Tengok le apa yang aku beli semalam. Jualan kat dalam bangunan MOF... Ntah le, akak yang jual tue cakap batu nie boleh menghilangkan sakit kepala.. aku kan selalu sakit kepala.. sebenarnya aku x bape percaya ngan batu2 nie.. Tapi try jelah.. tapi semalam sepanjang aku pkai, x sakit pon kepala aku.. cube tengok lagi seminggu caner..

Harga die RM65 tapi dapat kurang RM50.. Tak pelah, walaupon mahal untuk diri aku gak.. keje teruk2 tapi badan x sihat pon x bleh gak.. menyeksa badan je, berdosa gak...

4 comments:

MummyAju said...

betul ke leh ilang sakit kepala..wahhh, bagus tul batu tu ek..berbaloi la beli nmpk gaye nye kan

a LoT oF LuV said...

Haah.. Dah bape hari pkai.. x pernah sakit kepala lg... x tau le yg akan datang..

BUYEN said...

alaaa...bukan nak takot2kan ko..
batu ni ibu aku penah pakai..n aku sendiri pun dah pakai...tgk antibodi org gak..
hah..KURUS...
ko nak cuber produk ni tak..
ALPHA LIPID..
susu perasa vanilla..RM150 1 tin aku bagi rege ahli lagi..nak x..
haaa meh jumpa aku..

a LoT oF LuV said...

Macam best je.. tapi burget x talak.. tggu le gaji ke ape ke.. pokai ma..

Google