Friday, July 24, 2009

MKD - Makan Kuat Department


Bahagian aku nie dikenali sebagai Makan Kuat Department (kalo ade Bos2 haku SUB ke, TMKD ke hape ke.. Bace artikel ni, jgn Mare ye!!! tiada Kaitan antara yang hidup@pon mati).. Sebabnya boleh dikatakan setiap bulan mesti ade makan free.. mesti ada jamuan.. Hehehe.. OK gak, boleh menjimatkan belanja aku!!..

Menu makan free hari nie, Nasi Lemak Ayam Goreng..(Bertambah le lemak aku nih!!).. Nak wat cam aner orang nak belanja.. Makanan hari Di'sponsor' oleh Cik Hartini,KPSU kat sektor Ekonomi.. X tau le sebab ape.. aku makan je.. Tapi kat sini selalu ade Kenduri Tahlil, Kesyukuran & selamat.. Aku plak, selalu 'selamat' poket aku, jimat duit... Ohh ye.. Dengar2nya tengah hari pon ade orang nak belanja Nasi Beriani Gam.. Tapi x tau le jadi ke tak.. Jimat lagik untuk makan Tengah Hari..

Ape2 pong.. Terima kasih banyak kepada Cik Tini.. Nanti belanja le lagik.. hiks..

No comments:

Google